۹ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۳

فرماندار تنگستان:

تنگستان بیشترین تعداد مدارس تخریبی را در استان بوشهر دارد

تنگستان بیشترین تعداد مدارس تخریبی را در استان بوشهر دارد

بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان گفت: تنگستان بیشترین تعداد مدارس تخریبی را در استان بوشهر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای محمد عامری در بخش دلوار اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین مدارس تخریبی در شهرستان تنگستان است نیاز به نوسازی و احداث وجود دارد که

وی با اشاره به اینکه نوسازی مدرسه روستای محمد عامری در سال جاری آغاز خواهد شد افزود: بر اساس یک برنامه ریزی و کار برنامه‌ای با نو سازی مدارس استان بوشهر و با مشارکت نماینده مردم شهرستان‌های دستی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی احداث ۳۱ مدرسه در شهرستان از یک تا ۱۲ کلاسه از سال جاری در تنگستان آغاز خواهد شد.

نوسازی خطوط انتقال آب

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث نوسازی خطوط انتقال آب پنج روستای شهرستان در دست اجرا است که از روستای عامری آغاز شده است و انتظار می‌رود با توجه به گرمی هوا که در سرعت کار تأثیر دارد نیاز است پیگیری لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نوسازی خطوط انتقال آب پنج روستای تنگستان در دستور کار قرار گرفته است تاکید کرد: در بحث نوسازی خطوط انتقال آب روستاهای تنگستان ضروری است مدیریت آبفای شهرستان با توجه اطلاع رسانی که صورت گرفته بر اساس یک برنامه زمانی در دستور کار قرار دهند و عملیات اجرایی سریع‌تر آغاز شود.

لطفی تصریح کرد: در حوزه مخابرات و ارتباطات رادیویی در شهرستان که به صورت آزمایشی انجام شد، به علت گران بودن دستگاه‌های ارتباطی مورد استقبال روستاییان قرار نگرفته و نیاز است مخابرات شهرستان با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی و هم افزایی که خود مخابرات می‌تواند انجام دهد با امکاناتی که در اختیار دارند مشکلات موجود در روستای محمد عامری را رفع کنند.

توسعه زیر ساخت‌های برق

فرماندار تنگستان با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته توسعه زیر ساخت‌های برق در شهرستان انجام نشده است اظهار داشت: در حوزه برق در شهرستان حرکت خوبی در راستای توسعه شبکه و واگذاری کنتور برق برای تک متقاضیان صورت گرفته که تا پایان مهر سال جاری که بیش از ۳۵۰ نفر است واگذار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با همکاری دهیار و شورای اسلامی در روستای محمد عامری برای حل مشکلات مردم تعامل و همراهی بیشتر داشته باشند

کد خبر 5850425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha